Ondo pasau Santamasak!

ORIENTACIÓN AL USUARIO

Hemen zaude:
   

Epaitegi batek Jesus Markaide zigortu du

Epaiak dio Ander Rodriguez eta Joseba Ugalde “behin eta berriz iraindu” zituela.

Testua: Gontzal Landa Herbias / 2012-ko urtarrilak 10, asteartea

 

Gipuzkoako Probintzia Auzitegiak berriki erabaki du Jesus Markaide San Pedro kondenatzea. Bi delitu leporatu dizkio: “Behin eta berriz iraintzea publizitatearekin”.

 

Ondorioz, Ander Rodriguez Lejarza eta Joseba Ugalde Mendieta indemnizatu beharko ditu, bakoitzari 3.250 € ordainduz, “egindako kalte moralagatik”.

 

Era berean, epaiak Jesus Markaide derrigortu du, epaia bera publikatzea hainbat komunikabidetan, zehazki, Jesus Markaidek bere artikuluak publikatzeko “erabilitako” komunikabideetan, hau da:

 

Diario Vasco-ren Debagoieneko edizioan, Goienkarian, Mondraberrin eta Jesus Markaideren Buletinean (“Deba Garaia” izenekoa). Hona hemen, epaiak literalki dioena:

 

Condenamos a Jesús María Marcaide San Pedro, como autor de dos delitos continuados de injurias con publicidad, previsto y penado en el art. 208, 209, 74.1 y 214 del Código Penal, concurriendo la circunstancia atenuante analógica del 21.3 en relación con el 21.7 del Código Penal, a la pena de 2 meses de multa por cada uno de los delitos con una cuota de 2’50 euros cada uno de ellos más accesorias legales y costas procesales, excluyendo las de la Acusación Particular.

 

Indemnizará a Andrés Rodríguez Lejarza y a José Antonio Ugalde, en la cantidad de 3.250 euros a cada uno de ellos por el daño moral causado, incrementado por los intereses legales.

 

Asimismo, deberá publicar, sólo una vez y a su costa, el fallo de la sentencia condenatoria en todos aquellos medios de comunicación utilizados para atentar contra el honor y fama de los perjudicados, en concreto, en el Diario Vasco en su edición del Alto Deba, Goienkaria, Mondraberri y en el Boletín de Jesús María Marcaide San Pedro “Deba Garaia””.


Copyright © 2008 - MONDRABERRI
Mondraberri@gmail.com - www.mondraberri.com
Tel: 943 797837 - Arrasate Pasealekua 3-bajo / P.K. 101 - 20.500 - ARRASATE